Cautati pe blog ce va trebuie

4 dec. 2011

Hipertiroidism tratament naturist

CD-uri cu muzica foarte buna. Asculta mostra! click: Muzica foarte buna
O carte buna, electronica, cu retete naturiste, pe CD, 10 lei. 
 Comenzi dorinanecsa@gmail.com



                               CERCEI DIN ARGINT CU PERLE DE CULTURA 50 lei
                                               Comenzi maiapetre11@gmail.com

De pe un forum
"Am fost si eu diagnosticata cu hipertiroidism,o tiroida autoimuna la sf .lui 2010. Atunci mi-a fost prescris tryrozol 30 mg pe zi,dar nu am suportat tratamentul mai mult de 2 luni si l-am intrerupt. 

 
Cercei din argint, moderni, 35 lei, pe banner


Dupa 3 luni de cand am intrerupt tratamentul am mers la manastirea Petru Voda din Piatra Neamt si acolo calugaritele prepara unguente din diferite plante pentru toate afectiunile dar si tincturi.Am cautat si eu un unguent pentru a vindeca tiroida si am gasit unguent din SANZIENE.
Am cumparat si am inceput sa ma ung in zona tiroidei de 3 ori pe zi iar intr-o dimineata mi s-a facut foarte rau si am trecut pe carbimazol 30 mg pe zi. In septembrie eram programata la institutul Parhon pentru operatie ,caci am avut circa o saptamana in care nu reuseam sa dorm dar si datorita faptului ca simteam in continuu un nod in gat si aveam senzatia de sufocare.";
OFERTE LA CEAIURI SI NATURISTE


De cateva  saptamani toate astea au disparut iar cand am mers la control unde am efectuat ecografie si analize ale sangelui la Iasi ,nodulii tiroidieni au disparut,tiroida este in regresie ,dorm foarte bine iar senzatia de nod in gat a disparut! De fapt ,atunci cand eu am inceput sa ma ung cu acea crema de sanzaiene (am luat si tinctura si capsule cu sanziene in acelasi timp) starea de rau era data de faptul ca acei nodului erau dizolvati si tiroida intra in regresie din evolutie. 
Nu va operati inainte de-a incerca sa va tratati cu aceasta minunata planta!!!! Toata aceasta stare de rau a durat cca 3 saptamani iar acum ma simt extrem de bine,nu mai obosesc,mananc normal si ma odihnesc,dar mai ales am scapat de operatie . Va doresc tuturor multa sanatate!!!"

CLICK AICI: CREMA DE GALBENELE NATURALA 15 LEI/100GRAME

TREBUIE STIUT CA TIROIDA AFECTEAZA SI ALTE ORGANE. NU VA LASATI PACALITI. CHIAR DACA ANALIZELE INDICA PARAMETRI NORMALI, CONTINUATI SA VA LUATI TRATAMENTUL SI AVETI GRIJA LA COLESTEROL. MAI MULTA ANGHINARE, PAPADIE SI ULEI DE MASLINE, CA SA NU CREASCA COLESTEROLUL. Iar pentru hipertiroidism e bine de luat roinita-10 picaturi pe zi, lycopus 3-4 picaturi in apa multa, dumineata si multa tinctura de talpa gastei.

 
INFORMATII UTILE: a. http://www.vindecarenaturista.blogspot.com -gasiti tratamente naturiste sigure si verificate. b. http://www.deportatirefugiati.blogspot.com legi si indicatii pentru obtinere de despagubiri b. http://www.omulrazator.blogspot.com/ - bancuri c.http://shoppinglinkmania.blogspot.com/2009/03/la-magazinul-on-line-gasiti-orice.html d. http://www.energeticahidrogenului.blogspot.com -gasiti solutii pentru reducerea consumului de benzina e. http://www.shoppinglinkmania.blogspot.com - gasiti magazine cu produse ieftine