Cautati pe blog ce va trebuie

28 mai 2009

Dispozitivul de ucis tantari

Vindeti ce nu va trebuie si cumparati la preturi mici pe AUKRO! Cumparati, pe AUKRO, dispozitive de distrus tantari si alte insecte cu 13 lei (Identificator licitatie 603364356)! Dati click pe banner!
Aukro.ro

Mi-am vindecat casa de tantari, muste si alte insecte!

Dispozitivul de ucis tantari prin electrocutare, pe care l-am cumparat prin site-ul Aukro, are alt efect decat cel prevazut in prospect. L-am incercat si am constatat ca nu mai am tantari, fluturi si muste. Pur si simplu nu le mai place sa intre in casa. Daca mai intra, din greseala, sunt ametiti si pot fi usor inlaturati. Atentie, insa, la radiatiile ultraviolete, ca produc usoare dureri de cap. De aceea prefer sa-l pun intr-o incapere unde nu sta nimeni, cateva ore, si apoi sa deschid usile la celelate camere. Se pare ca radiatia se imprastie peste tot si nu ma mai deranjeaza nici o insecta. Au disparut si moliile si mustele. Problema consta in modul cum accepta magazinul respectiv comenzile. Trebuie sa comanzi minim 3 aparate, pe site-ul Aukro, ca sa-ti trimita coletul, ceea ce inseamna 50 RON. Celelalte doua le faceti cadou, pentru ca unul e prea destul pentru o casa!

Cumparati centura de slabit(Vibration Belt) cu 89 RON pentru activarea circulatiei si cresterea masei musculare, si alte lucruri la preturi mici. Dati click pe banner!
Promotia Premii Garantate!
Cumparati carti ezoterice, bijuterii si talismane. Dati click pe banner!


Vizitati:
a. http://vindecarenaturista.blogspot.com -gasiti tratamente naturiste.
b. http://energeticahidrogenului.blogspot.com -gasiti solutii pentru reducerea consumului de benzina
c. http://shoppinglinkmania.blogspot.com - gasiti magazine cu produse ieftine