Cautati pe blog ce va trebuie

17 feb. 2010

2 TRATAMENTE PENTRU DETOXIFIEREA FICATULUI SI A BILEI

 BIJUTERII de ARGINT. BRANTURI TERAPEUTICE -50 RON! 

A. Pentru ficat se aplica urmatoarele tratamente (indiferent de problema);

1. Sucul de la un grepfruit cu 2 linguri de ulei de dovleac, se bea dimineata pe stomacul gol. Inainte de a bea acest amestec, cu o jumatate de ora, luati o lingura de sare amara(o gasiti la farmacii=sulfat de magneziu), dizolvata in apa(150 ml)

2. Un borcan de 3 l se umple pe jumatate cu sfecla rosie taiata, 1 legatura marar, 1 legatura leustean, 1 mina faina porumb. Se acopera cu apa si se lasa la temperatura camerei pina se acreste. Din acest bors se bea zilnic cit de mult se poate. Cura se face mai multe luni la rind, in functie de fiecare persoana si in functie de nivelul ficatului(cit de afectat este).


                                       CRUCIULITA CULANT DE ARGINT 68                                              LEI PE BANNER



B. TRATAMENTUL DE MAI JOS ESTE PENTRU BILA SI  CURATAREA FICATULUI SI SE PARE CA AJUTA IN MAJORITATEA CAZURILOR, DACA NU SE EXAGEREAZA CU SAREA AMARA.



A. Pentru detoxifierea ficatului si chiar vindecare in caz de pietre la bila sau dischinezii biliare, se poate face reteta americana de mai jos. Desi eu consider ca e prea multa sare amara. Se poate renunta la doua din cele patru linguri de sare amara,  daca nu e vorba de cazuri grave.
Redau textul preluat de pe forum:


"Deci ai nevoie de sare amara, ulei de masline si suc de grepfruit sau suc de lamiie. Cei care iau medicamente pt colesterol, nu pot lua grepfruit ca face reactie care nu e buna.
Aleg o zi cind sint libera , ziua mea libera e lunea, deci duminica maninc doar legume fierte cu putina sare, la breakfast ceva usor, piine prajita cu gem, nu unt, nu margarina nu ulei, nu lactate sau carne, pt ca lichidul din bila (fierea) trebuie sa se adune, deci nu trebuie sa punem fierea la lucru in ziua aia. Dupa ora 2 pm, nu mai maninc nimic, la ora 6 seara beau un pahar de apa in care am dizolvat 1 lingura de sare amara, e rea dar e suportabila. La ora 8 seara beau inca un pahar de apa cu 1 lingura de sare amara. Nu mai maninc nimic, cu toate astea nu mi-e foame deloc.
ARGINT IEFTIN SI FRUMOS PE BANNER 

Ma pregatesc pt ora 10 seara cind beau uleiul de masline cu lamiia, deci inainte de 10 trebuie sa fiu gata de culcare, toaleta de seara terminata, la 9.45 storc lamiia sau grepfruitul, jumate de cup( 4 oz sau 125 millilitri) masor uleiul jumate de cup(4 oz sau 125 mil) le amestec impreuna cu o lingurita( in carte zice ca s-ar putea sa se coaguleze, mie nu mi s-a intimplat, dar daca se intimpla singura problema e ca e cam gretoasa la baut) si le beau la marginea patului, in picioare, imediat ce am baut ma culc, nu mai merg nici macar la bucatarie sa spal paharul, e foarte important sa faci asa, ca altfel s-ar putea sa nu lucre, ma culc pe spate, doar capul putin ridicat pe perna, si trebue sa stau nemiscata 30 min, pt mine e cea mai grea faza pt ca eu ma cam fitzii in pat, dupa 30 min( altii zic ca e destul doar 20 min de stat nemiscat pe spate) pot sa ma intorc cum vreau doar sa nu ma scol, oricum dormi bustean pt ca ai o somnolenta in tine de numa.Dr Hulda din linkul care vi l-am dat zice ca sa iei somnifere, dar eu n-am luat niciodata.Simti ca umbla trenul pe la tine prin burta, dar e ceva ce poti controla, nu e o diaree din aia care sa n-o poti stapini, oricum daca vrei la toaleta, poti face drumul asta dar sa te culci imediat dupa aia.

La ora 6 dimineata, ar trebui baut alt pahar de apa cu o lingura de sare amara, si la ora 8 dim alt pahar de apa cu sare amara, eu am sarit peste astea doua pt ca au avut efect destul alea de seara. Poate pt ca n-am baut sarea amara de dimineata, am inceput sa elimin pietrele mai tirziu lunea, doctorul Hulda zice ca dupa ora 8 dimineata incepi sa le elimini, si pina la ora 12 ar trebui sa fii gata, eu am cam lungit-o toata ziua. Dupa ora 12 poti incepe sa maninci dar ceva usor.
Eu nu ma simt prea slabita a doua zi, o am pe cumnata mea care zice ca e destul de slabita. Cred ca fiecare organism e diferit."
Articolul original, in limba engleza se gaseste la adresa: http://curezone.com/cleanse/liver/huldas_recipe.asp/


Bile manuale si argint ieftin
click pe banner 
 
ARGINT IEFTIN SI FRUMOS

Pentru cei ce cunosc limba engleza, se poate citi un articol interesant despre margarina si alte grasimi periculoase la adresa: http://curezone.com/foods/fatspage.asp/

LINK-URI UTILE:
http://www.tradekey.com/2929296/  MARFURI CHINEZEST FOARTE IEFTINE
a. http://vindecarenaturista.blogspot.com -gasiti tratamente naturiste.
b. http://energeticahidrogenului.blogspot.com -gasiti solutii pentru reducerea consumului de benzina
c. http://shoppinglinkmania.blogspot.com - gasiti magazine cu produse ieftine