Cautati pe blog ce va trebuie

25 aug. 2011

COLESTEROL-TRATAMENTE VERIFICATE DE ALTII -DE PRIN FORUMURI

 Am selectat de pe forumul Colesterolul si tiroida cateva idei de micsorarea colesterolului. La ideea cu lamaile si usturoiul subscriu pentru ca le-am incercat si sunt foarte eficiente. Eu zic ca e bun sucul de la o lamaie si 4 linguri de ulei de masline zilnic, pentru intretinere.
Redau mai jos ce au zis altii:

"PENTRU COLESTEROL ESTE CEA MAİ BUNA RETETA DRACELE MELE : USTUROİUL TREBUİE SA FİE DE 1 AN Şİ SA NU FİE CHİNEZESC Cİ DE LA NOİ Şİ LAMIİLE VECHİ DE UN AN CA SUNT LAMIİİ MARİ ACELE SUNT CRESCUTE FORTAT LUATİ LAMIİ MICUTE VA MAİ SCRİU INCA O DATA 1 KG DE APA DE LAMIE 20 DİTİ DE USTUROİ TAİATİ MARUNT DE TOT Şİ PUNETİ INTR-O STİCLA IMPREUNA CU USTUROİUL. STİCLA SA NU FİE DE PLASTİC, INCHİSA ERMETİC INVELİTA IN ZİAR 25 DE ZİLE SE TİNE LA UMBRA DUPA 25 DE ZİLE O PUNETİ LA FRİGİDER Şİ SE BEA IN FİECARE DİMİNEATA CITE UN PAHARUT MİCUT CU UN SFERT DE ORA INAİNTE DE MANCARE. ESTE CEL MAİ BUN TRATAMENT PENTRU COLESTEROL BOLİ GENİTALE INPOTRİVA CANCERULUİ STRATURİLE DE GRASİME LE INDEPARTEAZA DE LA 4 ZİLE DUPA TRATAMENT REZULTATELE SE OBSERV ……CUM SA SCAPAM DE COLESTEROL DE GRASİME
Buna, As vrea sa impartasesc cu voi experienta cu un nou produs, antioxidanti din samburi de struguri (de la phenalex ro)care m-a ajutat pe mine, pe mama si pe soacra sa scapam de tensiune, colesterol si sa ne normaliazam glicemia. E rau la gust, in sensul ca este cam de 10 ori mai astringent decat cel mai sec vin…defapt e ca si cum ai roade un pumn de samburi de struguri. am inteles ca e obtinut printr-o metoda noua, care il face sa fie f concentrat si cu o eficienta maxima. eu am luat 2 flacoane a cate 100 ml si am acum glicemia 93 de la 280 si colesterolul si trigliceridele in limite normale. nu am tinut un regim alimentar strict si cu 5 ml.zi timp de 40 zile am reusit sa intru in limite normale. Mama si soacramea au scapat si de tensiune mare. un alt efect benefic am observat ca si regleaza tranzitul intestinal. O sa vedem de acum incolo cat ne tine, dar macar am gasit o solutie 100% naturala. sanatate

SET COMPLET DIN ARGINT PLACAT CU AUR
PE BANNER

:
"tatal meu,74ani,desi fslab,52kg,a avut colesterolul fridicat ,
3atacuri cerebrale tranzitorii,
probleme cu inima datorita depunerilor,cardiomiopatie dilatativa,insuficienta respiratorie,arterita obliteranta,dar dupa un an cu statine,regim ,ceai verde din cand in cand pt constipatie si detoxifiere si in fiecare dimineata,pe stomacul gol, pt a se
absorbi mai bine,un pahar cu suc de grepfruit ROSU,nu alb,cel rosu scade colesterolul,cel alb e bun pt stomac,uneori si peste zi manca grepfruit rosu,daca il curatati de pielea alba nu e amar,acum e bine,colesterolul e normal,inima functioneaza mai usor"


INFORMATII UTILE: a. http://www.vindecarenaturista.blogspot.com -gasiti tratamente naturiste sigure si verificate. b. http://www.deportatirefugiati.blogspot.com legi si indicatii pentru obtinere de despagubiri b. http://www.omulrazator.blogspot.com/ - bancuri c.http://shoppinglinkmania.blogspot.com/2009/03/la-magazinul-on-line-gasiti-orice.html d. http://www.energeticahidrogenului.blogspot.com -gasiti solutii pentru reducerea consumului de benzina e. http://www.shoppinglinkmania.blogspot.com - gasiti magazine cu produse ieftine