Cautati pe blog ce va trebuie

10 mai 2013

Vindecare helicobacter si gastrite hiperacide

Urmatorul tratament l-am gasit pe un forum. Intrucat tratamentul medicamentos nu da rezultate, ma gandesc ca acesta va fi mai bun:

"Am avut si eu helicobacter, in urma cu 3 ani, inclusiv reflux gastric. Intrucat tratamentul medicamentos traditional nu m-a ajutat, am incercat un tratament naturist. M-am vindecat si nu mai am niciun simptom. Iata tratamentul: se ia de la farmacie un pachet de ceai de pelin, ceaiul se da prin rasnita pentru a fi transformat in pulbere, iar aceasta se strecoara printr-o sita, pentru a elimina cotoarele. Pulberea se amesteca cu 1 kg de miere de albine si se lasa la macerat timp de 10 zile. In aceasta perioada, se amesteca zilnic de cateva ori. Tratamentul se face in 2 perioade: 3 saptamani tratament, 2 luni pauza, 3 saptamani tratament. In cele 3 saptamani, se iau 4 lingurite de miere pe zi: cu 30 de minute inainte de cele 3 mese principale si seara, inainte de culcare. Eu am observat o imbunatatire a situatiei dupa prima saptamana de tratament, in sensul ca nu am mai avut arsuri si nici reflux gastric. 

Clizk aici:Branturi care maseaza talpile
reflexoterapie-23 lei















Dupa incheierea celei de-a doua serii de tratament, am lasat sa treaca 2 luni si mi-am refacut analizele, la medicul de familiei. Helicobacter disparuse. De atunci nu am mai avut probleme de acest fel, dar sunt in continuare atent la ce consum, mai ales inainte de culcare. M-as bucura daca acest tratament ar da rezultate la fel de bune si in cazul vostru, pentru ca stiu ce rau e sa te scoli noaptea cu senzatia ca nu mai poti respira si sa ai in permanenta arsuri. Multa sanatate."

YUCCA ANTIARTRITIC

INFORMATII UTILE: a.http://aparatecasnicebune.blogspot.ro/ sfaturi antitepari
http://www.energeticahidrogenului.blogspot.com -gasiti solutii pentru reducerea consumului de benzina e. http://www.shoppinglinkmania.blogspot.com - gasiti magazine cu produse ieftine