Cautati pe blog ce va trebuie

24 ian. 2016

Vindecarea cancerului sii bolilor limfatice cu spanz

Cazuri reale de vindecare a cancerului si bolilor limfatice
ATENTIE!!!! Intern: doza maxima 1 g de pudra de radacina pe zi. Nu se utilizeaza toata planta pentru ca provoaca stari de voma. Sau 3 ml tinctura pe zi in apa multa.
cruciulita argint cu lant impletit cu tot, 68 lei-20%
pe bannere
Maria B. (52 ani) - Focsani. In luna noiembrie 1998, mi s-a depistat un nodul la sanul drept, in urma unui examen tomografic, iar medicii mi-au stabilit diagnosticul cancer mamar. Am fost programata imediat pentru operatie. Citind articolul aparut in "Formula As" in decembrie, baiatul meu s-a dus urgent la Iasi, la d-l Calina si am inceput tratamentul cu ceai de spanz. Am luat ceaiul timp de 13 zile; in mod normal, trebuia sa urmez tratamentul 20 de zile, insa incepusem sa am stari de voma, diaree si dureri de cap. In ianuarie 1999, cand m-am dus la Bucuresti la control, medicii au observat diminuarea nodulului de la 3 cm la 0,3 cm. Am repetat si mamografia, care a confirmat diminuarea nodulului. Prin luna iunie am repetat controlul, iar medicii nu au mai gasit nici urma de nodul. Cu ajutorul lui Dumnezeu si al d-lui Calina m-am facut bine.Diagnostic: Tumora De Colon

Nicolae Victorita (25 ani) - Bucuresti. Eu am avut o tumora de 5 cm pe colon. Diagnosticul mi s-a confirmat in decembrie 1999, in urma colonoscopiei si a biopsiei efectuate la Spitalul Fundeni. Trebuia sa ma operez urgent, dar nu-mi suradea ideea. Citisem de d-l Calina in revista "Formula As", asa ca m-am adresat dansului. D-l Calina mi-a dat mari sperante, spunandu-mi ca varsta si faptul ca nu am ajuns inca la operatie ma vor ajuta. Am inceput tratamentul de Craciun. Am urmat cura cu ceai de spanz timp de 40 de zile, apoi am fost din nou la control. Nu mi s-a mai gasit absolut nimic. Medicii mi-au facut irigografie si colonoscopie, ca sa fie siguri. Nu le venea sa creada. In prezent ma simt excelent, am si uitat ca am trait cosmarul acestei boli. Ii multumesc din suflet d-lui Calina pentru ajutorul dat!


Diagnostic: Tumora De Pancreas

Bijuterii ieftine din argint, 
aur si inox si branturi de automasaj

Set cercei si pandantiv -prinzatorul de vise -din argint 138 lei -20%-pe fengshui.
A.V. - Calarasi. Sotului meu, in varsta de 36 de ani, i s-a depistat o tumora de pancreas anul trecut, in luna august. De fapt, medicii l-au propus pentru operatie fara sa-i spuna ce are, dar nu mai aveau ce sa-i faca. L-au deschis si l-au cusut la loc, spunandu-mi ca sunt depasiti de evolutia bolii. Am apelat la d-l Calina disperata; de fapt - va dati seama - aceasta era pentru mine ultima speranta. I-am dat sotului meu ceaiul de spanz pana in decembrie 1999, in total patru cure complete. Repet: el nici macar nu a stiut ce are. Stie ca a fost operat la pancreas si ca interventia a reusit. In prezent lucreaza, se simte exceptional. Analizele sunt din ce in ce mai bune, Vsh-ul este normal, s-a ingrasat cu 8 kilograme. Momentan face o pauza, dar din luna iunie va relua tratamentul.
Diagnostic: Tumora Cerebrala

Cornelia Petras (33 ani) - Suceava. Am avut un limfom malign, care a evoluat pana la tumora cerebrala - diagnostic stabilit in ianuarie 1999. Tomografia a evidentiat faptul ca tumora imi cuprinsese tot creierul, pana in dreptul tamplelor. Am facut chimioterapie si iradieri, dar nu ma simteam bine. Medicii, atat cei de la Bucuresti, cat si cei de la Cluj, i-au spus sotului meu ca mai am de trait maximum doua luni si ca in stadiul in care sunt, nici nu se pune problema unei operatii. Am inceput tratamentul cu spanz imediat. Am urmat cura cu spanz timp de trei luni. Ma simteam din ce in ce mai bine. M-am dus din nou la Cluj si am repetat Rmn-ul. Le-am spus medicilor ca am urmat tratamentul cu spanz, dar ei au declarat unanim ca tratamentul chimioterapic a facut minuni. Medicii au fost mirati ca am venit pe picioarele mele si ca m-am ingrasat cu 10 kg. 90% din tumora a disparut ca prin farmec. Voi mai repeta o cura cu spanz peste circa o luna.
Diagnostic: Hodgkin


Iosif Ladaru (44 ani) - Bacau. Citisem in "Formula As" despre tratamentul cu spanz al d-lui Calina Dumitru din Iasi, dar nu m-am gandit niciodata ca voi apela la acest tratament. Insa, m-am imbolnavit de Hodgkin. Cand mi s-a depistat, era deja in stare avansata - gradul Iii A. Am facut citostatice, dar ganglionii pe care ii aveam la gat nu se diminuau deloc. Am ajuns astfel la Iasi, la d-l Calina, si am inceput cura cu spanz. Am urmat o singura cura, timp de 18 zile (n-am rezistat 20 de zile, fiindca din a saptea zi am avut continuu diaree), iar ganglionii (de circa 3,5 cm) s-au retras dupa trei saptamani. Mai am un singur ganglion de 0,2 cm in partea stanga. Sambata am facut ultimul control, iar doctorii mi-au spus ca sunt vindecat. Ma simt excelent!
Diagnostic: Leucemie Limfoblastica Acuta
Cretu Catalin (16 ani) - Craiova. Am avut leucemie limfoblastica acuta, diagnostic descoperit acum 10 ani. Pana anul trecut am urmat tratamentul medicamentos recomandat de medici. Parintii mei au dorit insa sa urmez si cura cu spanz. S-au dus la d-l Calina, mi-au adus ceaiul preparat de dansul si am facut tratamentul timp de o luna. Cand mi-am repetat analizele, chiar si doctorii s-au mirat. Niciodata nu au fost mai bune. Cred ca m-am vindecat total. Ma simt foarte bine si acum pot sa merg si la scoala.
Diagnostic: Chist Hepatic
Tratament pentru masaj si infundarea sinusurilor Uleiuri/Esente aromaterapie (pe www.feng.shui.ro) 3-12 lei sticluta
Ma numesc Stoian Florica din Bucuresti si sunt o fidela cititoare a revistei dvs., urmarind in special rubricile de medicina naturista si spiritualitate. Anul trecut, in urma unui control ecografic, mi s-a descoperit pe lobul stang un chist hepatic de 1,2 cm. Nemaivrand sa ma operez (am mai avut patru operatii), m-am gandit sa incep un tratament naturist. Citind articolul aparut in "Formula As" despre spanz, m-am hotarat sa fac un tratament la Centrul Medical "Dava". In urma consultatiei, am primit de la d-l dr. Cristian Boerescu mai multe recomandari terapeutice: regimul Oshawa, sucuri de fructe si legume, cromoterapie, psihoterapie, plante medicinale (printre care si spanzul). Pe tot parcursul tratamentului am fost supravegheata foarte strict de d-l doctor. In luna decembrie, am facut tomografia computerizata cu nr. 2349 din 13.12. 1999, la care s-a evidentiat disparitia chistului hepatic, fara alte modificari. Va dati seama ce bucurie a fost ca tratamentul si lunile mele de eforturi au fost incununate de succes!


Diagnostic: Tumora De Pancreas

Bijuterii ieftine din argint, 
aur si inox si branturi de automasaj



Tumora De Cavum La Cap

Ma numesc Oana Stefan, sunt din Bucuresti, am 24 de ani si sunt profesoara. V-am scris pentru a va multumi. Datorita revistei "Formula As" mi-am rezolvat o problema de sanatate. In urma cu un an, pe 23 iulie 1999, am fost diagnosticata la Ct cu tumora de cavum la cap, cu o pozitie inoperabila. Mi s-au recomandat iradieri, dar eu aveam mari retineri in aceasta privinta. Doream sa urmez un altfel de tratament, citisem in ziarul dvs. despre tratamentele doctorului Cristian Boerescu de la Centrul Medical "Dava", l-am contactat si am inceput astfel sa urmez tratamentul cu spanz. D-l doctor mi-a oferit, pe langa terapia cu spanz, si alte tratamente medicale (regim alimentar, metode psihologice) care se aplica si in alte spitale din Occident. Intreaga terapie s-a desfasurat sub o atenta supraveghere a d-lui Boerescu. In data de 22 februarie 2000 am repetat Ct la cap (e vorba de Ct nr. 2431), iar rezultatul a fost foarte bun: tumora a disparut in totalitate. Tin sa precizez ca tratamentul cu spanz a fost in mare parte gratuit, in ultimele doua luni platind doar simbolica suma de 5.000 de lei pentru un pliculet de 0,25 g spanz de la Plafar. Terapia cu spanz a fost cu adevarat extraordinara!
Diagnostic: Cancer De Col Uterin

Ma numesc Mioara Georgescu, am 46 de ani, lucrez ca tehnician si locuiesc in Bucuresti. Iata despre ce este vorba: anul trecut am avut niste probleme genitale, am facut controale si am aflat ingrozita ca am cancer de col uterin (dupa rezultatul biopsiei cu nr. 45826-827 -carcinom cervical), intins pe o portiune destul de mare a colului. Am crezut ca se prabuseste lumea, plangeam intruna si nu mai intrezaream nici o speranta. Mi s-a propus interventia chirurgicala, insa nu doream sa stau degeaba pana la operatie, asa ca in urma articolelor aparute in revista dvs. (multumesc lui Dumnezeu pentru asta), am ajuns la d-l doctor Cristian Boerescu de la Centrul Medical "Dava". Sotul meu ii fusese pacient cu trei ani in urma, fiind bolnav de inima si s-a vindecat datorita "Formulei As", care a publicat articolul despre terapia Ornish experimentata de d-l doctor. Ziarul dvs. si increderea sotului meu in d-l doctor m-au facut sa merg la acest om extraordinar! Am urmat cu sfintenie recomandarile dansului: regim alimentar, spalaturi vaginale cu anumite plante medicinale, cura cu spanz si alte metode de tratament, toate efectuate sub un control medical riguros din partea d-lui doctor. Mi-era cumplit de frica de acest diagnostic, tineam "cu dintii" insa de tratament, ma teroriza gandul operatiei, dar d-l doctor ma incuraja cu optimismul dumnealui. Ce sa va mai spun, rezultatele au fost uimitoare. Pe 7 iunie 1999, cu putin inainte de operatie, am facut o colposcopie la acelasi medic ginecolog, care mi-a spus?- surprins si el - ca pe locul unde fusese carcinomul mai era doar o mica cicatrice. Am repetat si testul Papa-Nicolau si a iesit bine, iar biopsia pe care am facut-o pe data de 3 iulie cu nr. 46530-46533 a confirmat disparitia carcinomului.
Cabinet medical: Bucuresti, str. Spataru Preda, bl. 129A, sc. C, ap. 65, sector 5,
tel. 01/423.05.83, 092/20.70.76Cazuri rezolvate la cabinetul "Natura" din Arad
(Dr. Maria Filimon si ing. Ioan Groza)
Diagnostic: Adenocarcinom Tubulopapilar De Endometru


Diagnostic: Tumora De Pancreas
TOATE BIJUTERIILE DIN ARGINT SAU AUR, DIN POSTARILE CU BANNER AU PRETUL MAI MIC CU 30%

Colier argint cu sfere costa numai 50 de lei si are reducere 30 % bonus

Cruciulite din argint cu lant din argint de la 68 lei in

sus. Se aplica reducere la orice, de 30 %.

Potcoava din argint cu lant din argint cu noroc 58 minus 30 % din pret






Bijuterii ieftine din argint, 
aur si inox si branturi de automasaj


Anul trecut, in ziua de 11 martie, m-am internat in Iasi din pricina unor dureri abdominale acute, asociate cu hemoragii. Diagnosticul a fost necrutator: adenocarcinom tubulopapilar de endometru stadiul I, adica neoplasm. Medicii mi-au recomandat 25 de sedinte de chimioterapie si mi-au spus ca doar daca ma operez pot sa ma si pensioneze... Am refuzat imediat. Pe la sfarsitul lui aprilie, am gasit revista "Formula As", unde d-l Groza explica cum se face tratamentul cu spanz. Am uitat sa va spun ca in urma razelor imi crescusera mult glicemia si tensiunea. Eram de-a dreptul distrusa. Noroc - de data aceasta - cu suplimentul "Bunica stie tot", in care am gasit reteta cu muguri de mure si frunze de fragi de padure, combinata cu frunze si flori de maslin. Astfel mi-am reglat si glicemia si tensiunea. Apoi, am plecat cu toate analizele si iesirile din spital tocmai la Arad, la S.C. "Natura". Doamna dr. Filimon mi-a recomandat imediat ceaiul pentru dezintoxicare, pe baza de coada-calului, coada-soricelului, galbenele, troscot, iarba rosie si tataneasa, maceratul la rece de obligeana si sucuri de cruditati: varza verde, telina, patrunjel (radacina) si morcovi - totul combinat cu suc de grapefruit. Mi-am pus si comprese cu Vitalizant. Mi s-a recomandat dupa aceea sa respect reteta data de d-l Groza in "Formula As". Adevarul este ca am luat doza de 3-4 mm de radacina de spanz doar doua saptamani, dupa care am trecut la reteta recomandata copiilor: 3 lingurite de ceai de spanz/zi (1 dimineata + 1 pranz + 1 seara), pana am ajuns la 60 de lingurite/zi (20 dimineata + 20 pranz + 20 seara). Am mai baut si ceai de vasc.
Efectele au aparut inca din timpul tratamentului: nu mi-a mai fost frig ca pana atunci, n-am mai avut dureri si n-am mai sangerat. In aceasta perioada, am tinut si un regim alimentar sever (fara carne, tutun, cafea si zahar), bazat pe cruditati. Cand, dupa o luna, mi-am repetat ecografia, mi s-a spus ca nu mai am nici o tumora. Sa stiti ca din septembrie anul trecut nu am mai luat nici un medicament. Acum am ramas la doza de 10 lingurite ceai de spanz/zi - trei saptamani, cu pauza o saptamana, si la ceaiurile de intretinere recomandate de d-na doctor, bineinteles, asociate regimului vegetarian. Toti colaboratorii d-lui Groza mi-au dat curaj inca din prima clipa sa am incredere in mine si in tot acest tratament naturist.

TABLOU PE CERAMICA PICTAT MANUAL, IN RELIEF 98 LEI MINUS 20% - PE BANNER



SITE-URI DE VIZITAT 1. http://plantemedicinaleimagini.blogspot.ro/ 1. http://licitatii-auctions.blogspot.ro/ - MAGAZINE CU PRETURI MICI d. http://www.energeticahidrogenului.blogspot.com -gasiti solutii pentru reducerea consumului de benzina